Tuesday 3 May 2011

Kursus Pemantapan Teknologi

Assalamualaikum...
Hari ini aku telah menghadiri satu kursus di Institut Aminuddin Baki. Kursus Pemantapan Teknologi yang mendedahkan kepada aku untuk menjadi seorang blogger. Setelah sekian lama aku hanya menjadi pembaca setia blog tertentu di internet, hari ini aku berpeluang pula untuk menjadi salah seorang daripada mereka. Terlalu banyak yang telah aku manafaatkan bahan-bahan yang aku perolehi daripada blog-blog yang telah aku layarai sebelum ini. Tetapi terlalu sedikit dan mungkin tiada satu pun bahan yang pernah aku sumbangkan kepada pengguna internet yang lain. Rasanya tidak adil untuk aku menjadi pengguna selamanya tanpa sedikit sumbangan kepada orang lain.

Hari ini 4.5.2011 hingga 5.5.2011, melalui kursus yang aku ikuti ini aku bertekad untuk menjadi blogger yang mampu memberikan sedikit input kepada pengguna yang lain....Insyaallah

2 comments:

  1. Salam Jas. Bagus design blogni. Gelap.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam tuan.. gelap ke? Warna kegemaran saya kot?

    ReplyDelete